لایت تراپی یا LED تراپی چیست؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گردشگری و آدرس dominic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 232
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 40
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 225
:: بازدید ماه : 2222
:: بازدید سال : 18909
:: بازدید کلی : 92607

RSS

Powered By
loxblog.Com

نام رسمی آن کشور همسود (مشترک‌المنافع) دومینیکا و پایتخت آن روسو است.دومینیکا در ۳ نوامبر ۱۹۷۸ از بریتانیا اعلام استقلال کرد.واحد پول آن دلار کارائیب شرقی نام د

لایت تراپی یا LED تراپی چیست؟
چهار شنبه 7 مهر 1400 ساعت 11:19 | بازدید : 426 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

خواص چراغ قرمز
نور قرمز برای درمان مشکلات لایه بیرونی پوست (اپیدرم) استفاده می شود. هنگامی که نور روی پوست شما می افتد ، اپیدرم آن را جذب می کند. در نتیجه جذب نور قرمز ، پوست تحریک می شود تا پروتئین کلاژن بیشتری تولید کند. افزایش کلاژن در پوست به این معنی است که پوست نرم تر ، جوانتر و صاف تر به نظر می رسد. نور قرمز به طور کلی بیشتر برای درمان چین و چروک و التهاب پوست استفاده می شود.

خواص نور آبی
نور آبی به غدد چربی (که چربی پوست تولید می کنند) هدایت می شود. نام دیگر غدد سباسه «غدد سباسه» است. این غدد در زیر فولیکول های مو قرار دارند. وجود غدد چربی برای صاف شدن پوست و مو ضروری است. در غیر این صورت ، پوست و مو به سرعت خشک می شوند. با این حال ، گاهی اوقات غدد چربی می توانند بیش از حد فعال شده و باعث چرب شدن پوست و پر از آکنه و جوش شوند. نور آبی می تواند این غدد را هدف گرفته و فعالیت آنها را کاهش دهد. این نور همچنین می تواند باکتری های ایجاد کننده جوش و آکنه در زیر پوست را از بین ببرد. که منجر به درمان جوش های زیر پوستی جدی از جمله کیست می شود.

معمولاً با نور آبی همراه با نور قرمز برای درمان مشکلات زیر انجام می شود:

آکنه و جوش روی پوست.
زخم و زخم
التهاب
سوختگی درجه سوم
LED درمانی چیست؟
آیا فتوتراپی عوارض جانبی دارد؟
به طور کلی ، نور درمانی یا ال ای دی تراپی درمانی بی خطر است. زیرا این روش غیر تهاجمی است و بدون درد و خونریزی انجام می شود. اگر از برخی داروهای موضعی یا کرم ها برای پوست خود استفاده می کنید که باعث حساسیت به نور خورشید می شود ، از LED درمانی استفاده نکنید. اگر مبتلا به پسوریازیس یا هر گونه بثورات پوستی فعال هستید ، بهتر است قبل از نور درمانی با یک متخصص پوست مشورت کنید.

اگرچه عوارض جانبی این روش نادر است ، اما در صورت مشاهده هر یک از علائم زیر پس از نور درمانی باید با یک متخصص مشورت کنید:

افزایش التهاب
قرمز
آکنه
درد
حساسیت پوست
زخم برجسته


مراقبت های بعد از فتوتراپی چیست؟
همانطور که گفتیم ، فتوتراپی یک روش غیر تهاجمی است. بنابراین ، نیازی به گذراندن دوره بهبودی نیست. در پایان هر جلسه می توانید فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرید. نور درمانی در مطب یا سالن به 10 جلسه یا بیشتر نیاز دارد ، هر جلسه با فاصله یک هفته انجام می شود. ممکن است پس از اولین جلسه ، شاهد بهبود جزئی مشکلات پوستی خود باشید. اما وقتی تمام جلسات درمانی را به پایان برسانید ، نتیجه نهایی بسیار چشمگیرتر و معنادارتر خواهد بود.

با این حال ، حتی پس از رسیدن به تعداد جلسات پیشنهادی ، نتایجی که با این روش می گیرید دائمی نخواهد بود. با تغییر سلول های پوست در اثر افزایش سن یا عوامل خارجی مانند نور خورشید ، ممکن است مقداری کلاژن از دست داده و علائم پیری را دوباره مشاهده کنید (چین و چروک ، لک و غیره). جوش و آکنه حتی ممکن است دوباره عود کنند. بنابراین ، توصیه می شود هر از چندگاهی پس از اتمام دوره ، یک جلسه فتوتراپی داشته باشید.خرید وی پی ان

 



:: برچسب‌ها: ال ای دی تراپی , دستگاه ال ای دی تراپی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: